Анилина

 
 
Анилина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
Анилина получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Анилина получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Анилина получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Анилина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Анилина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
1
Анилина написа ревю за Анджи 2010
Супер грубо и непрофесионално обслужване. Подадена заявка на 7ми февруари, на 13ти получавам обрартна връзка по емайл, че няма телефон за връзка. Отказва ми се съдействие за пускане на поръчката с експресна доставка за моя сметка, за да я получа за празника. Страшно съм разочарована.
 
Анилина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Анджи 2010, защото е лоялен клиент.
 
Анилина получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Анилина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Панорамно издигане с балон край София, плюс бонус - заснемане!
 
Анилина получава значка Вкусно късметче, защото си грабна парченце от Новогодишната баница на Grabo.bg!
Анилина си изтегли празнично късметче.
На щастливи дни безчет, ще се радваш занапред!
 
Анилина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Анилина получава значка 8-ми Март 2011, защото грабна оферта от осмомартенска секция на Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)