Николай

 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от CreatEvents, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Muffin House
Невеоятни сладки! Вкусни, пресни, в красива кутия!
5
Николай написа ревю за CreatEvents
Вкусни, пресни и красиви хапки! Доставени навреме!
5
Николай написа ревю за H&D Catering
Вкусни, пресни и доставени навреме хапки!
5
Николай написа ревю за Кулинарна работилница Deli4i
Много вкусни и красиви хапки! Доставени навреме за празника ни!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кулинарна работилница Deli4i, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Emergency Escape, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Николай написа ревю за Emergency Escape
Купих ваучера за рожден ден на сина ми. Забавлявали са се много, преживяването е било уникално.
Благодаря на Кристиян и на екипа на Emergency Escape!
 
Николай получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
3
Николай написа ревю за Хотел Езерец****
Хотелът е чист, персоналът е много любезен, храната е много вкусна.
Във ваучера имаше включен масаж - никой не ни попита дали и кога бихме се възползвали от него. Едната вечер в ресторанта явно имаше гости на собственика - обслужването беше насочено единствено към тях. Не бих посетил отново.
 
Николай получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Езерец****, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
За 3333 дни публикувахме 168951 оферти, които се разграбиха
7 300 742 пъти, спестявайки 146 376 37843 лв на 613 747 грабомани!