Николай
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
Николай получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от CreatEvents, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Деличи Кетъринг
Много вкусни и красиви хапки! Доставени навреме за празника ни!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кулинарна работилница Deli4i, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Emergency Escape, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
3
Николай написа ревю за Хотел Езерец****
Хотелът е чист, персоналът е много любезен, храната е много вкусна.
Във ваучера имаше включен масаж - никой не ни попита дали и кога бихме се възползвали от него. Едната вечер в ресторанта явно имаше гости на собственика - обслужването беше насочено единствено към тях. Не бих посетил отново.
Във ваучера имаше включен масаж - никой не ни попита дали и кога бихме се възползвали от него. Едната вечер в ресторанта явно имаше гости на собственика - обслужването беше насочено единствено към тях. Не бих посетил отново.
Николай получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!