Илиян

 
4
Илиян написа ревю за Комплекс Форест Нук
Има като цяло добри и не чак толкова добри страни. Стаите се чистят всеки ден, но ще е добре да наблегнат на баните че там не е много красиво. Храната не е лоша, но закуските са буквално еднакви. За вечеря е ок има разнообразие. Сауната и парната баня се случваше често да им напомням да ги пуснат което мисля че не е нормално. Иначе добра локация, готина полянка имат встрани от хотела.
5
Илиян написа ревю за Автосервиз SOS
Много добро обслужване
 
Илиян получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
1
Илиян написа ревю за Aвтокозметичен център The Skull
Момчетата там за хартиено тиксо не са чували при подготовката за полиране на фарове. Ползват някакви шкурки дето не могат да им прочетат номерата. Батерията на машината им свърши посредата на полирането и довършиха фара с някакви движения на ръка. Слабо представяне за не толкова сложна процедура.
5
Илиян написа ревю за Автоцентър Nikko Garage
Перфектно
 
Илиян получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Илиян написа ревю за Автоцентър Nikko Garage
 
Илиян получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
 
Илиян получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Илиян получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от АВТОЦЕНТЪР САС, защото е лоялен клиент.
 
Илиян получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почивка в Обзор! Нощувка - без или със закуска!
 
Илиян получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Илиян получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)