Лилия

от Русе  
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Лилия написа ревю за Недеков Арт
Великолепна актьорска игра. Забавни моменти
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Лилия написа ревю за Tavern Square
Отлчна кухня, добро обслужване
5
Лилия написа ревю за Tavern Square
Вкусна пъстърва на барбекю. Вежливо и коректно обслужване
5
Лилия написа ревю за Ресторант La Strada
Отлично съотношение качество-цена
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант La Strada, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Ресторант La Strada
Сушито е добре приготвено. Обслужването е добро
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант La Strada, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Вкусна храна, отлично обслужване
5
Лилия написа ревю за Ресторант Слънчевата къща
Храната беще добре приготвена и много вкусна
 
Лилия получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Лилия написа ревю за SPA комплекс Mentor Resort**
Хотелът е добър и поддържан, с чудесен фитнес център и спа зона. Има много удобства за гостите. Персоналът е много любезен. Леглата са удобни. Доволни сме от престоя си.
За съжаление през стаята, в която бяхме настанени, минаваше коминът от ресторанта и вътре денонощно и силно миришеше на пържено и сажди. Друг недостатък, който може да се посочи, е, че за 5 дни стаята ни не беше почистена нито веднъж и отпадъците от кошчето не бяха изхвърлени. Интернет връзката в хотела е много лоша.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант La Strada, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)