milena

 
 
milena получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
milena написа ревю за DegriS Entertainment
Не съм очаквала, че купувайки 3 билета по 40 лв. и водейки 2 деца със мен ще се окаже, че в спектакъла няма превод на български. Поредните измамници, търсещи бърза печалба...
5
milena написа ревю за DiadoKoleda
Прекрасна идея!Вече получих клиповете за моите внучки .Много професионално направено.Със сигурност радостта ще е ОГРОМНА.Благодаря Ви!
 
milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
 
milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Йога център Kaivalya, защото е лоялен клиент.
3
Оказа се,че трябва предварително ,още при резервацията да кажа какво точно ще консумираме и тъй като аз не знаех останалите хора, за които това беше изненада какво ще желаят,накрая неприятно ни сюрпризираха,защото ни поднесоха само каквото е останало.Иначе храната и обслужването е на ниво.
 
milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Cinta Yoga, защото е лоялен клиент.
 
milena получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
3
milena написа ревю за Ресторант Nicol
Приятно място и добра храна.
5
milena написа ревю за Турски ресторант Antik
Много добра обстановка.Храната също беше на ниво и като количество и качество.
 
milena получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Държавна опера - Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Старото време, защото е лоялен клиент.
 
milena получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)