Нели
										Нели получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от Ginger, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
										Нели получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Нели получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Нели получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от English Language Academy, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
										Нели получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
									2
								
							
									Нели написа ревю за Sushi Zone
								
							
								Сушито беше за вкъщи и беше опаковано. Установихме обаче, че не е това, което сме поръчали и платили. Некоректно беше, че след като ги уведомихме за неточността ни отговориха, че е трябвало да направим рекламация на място.
Разочаровани сме и няма да повторим.
								
							Разочаровани сме и няма да повторим.
										Нели получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Нели получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от Aгeнция зa чиcтoтa Marty Clean, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
									1
								
							
									Нели написа ревю за Пица & дюнер Presto
								
							
								Разочарована съм, купувала съм пици и бяха мн. добри, затова взех ваучер. Качеството на пицата не беше добро, няма да повторя.
								
								
							
										Нели получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
										
										
				
			
									
									
									
								
									1
								
							
									Нели написа ревю за Sushi Delivery
								
							
								Не купувайте! "Сушито", нямаше вкус на суши и се разпадаше. На външен вид също не изглеждаше добре.
								
								
							
										Нели получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от Sushi Delivery, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
									5
								
							
									Нели написа ревю за Грийн Лайф Банско
								
							
								Прекрасно място, мн. добро обслужване, усмихнат и любезен персонал. Лошо впечатление прави само ценоразписът на напитките в ресторанта.
								
								
							
										Нели получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Нели получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
										
										
				
			
									
									
									
								 
		 
										 
										 
										 
										 
										 
										

 
											
Правя поръчки на суши само от Джиндер, най-доброто суши, според мен!