Диляна

от Варна  
5
Диляна написа ревю за Пицария Пицикато
Много добро обслужване.
 
Диляна получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Модерна, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Диляна получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
3
Диляна написа ревю за Happy Bar & Grill
Установила съм , че има разлика в качеството на суши сетовете , които съм консумирала в ресторант "Хепи" на бул."Цар Освободител" и това, което се намира на бул."Сливница". По мое мнение има разлика в начина на приготвяне и определено второто заведение предлага по-добро качество на ястията.
2
Диляна написа ревю за Салон Kalina Fashion
Здравейте,
пиша отново, защото 4 дни след като ми беше направен маникюра с гел лак, вече имам проблем - на някои от ноктите покритието падна. Свързах се с маникюриста на студио Калина Фешън,но ми беше отказано право на рекламация. За мен това е недопустимо! Няма да посетя повторно салона.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Kalina Fashion, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Studio Inna-Bell, защото е лоялен клиент.
5
Диляна написа ревю за Пастария Гранд Италия
Много съм доволна от обслужването и качеството на храната.Бих посетила отново с удоволствие заведението.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Studio Inna-Bell, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Диляна получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Studio Inna-Bell, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)