Виктор
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз RV Motosport, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Виктор получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Виктор получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър GoPlus, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Оги, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Auto Repair Service, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Вълшебни ръце, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Quest Siberia, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Авто Акаунтинг, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Studio Selina, защото е лоялен клиент.
Виктор получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Авто Акаунтинг, защото е лоялен клиент.
5
Виктор написа ревю за Автокомплекс Летоструй - оторизиран Shell комплекс
Много са точни. Бих посетил отново!
Виктор получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Летоструй, защото е лоялен клиент.
Остана разочарована от :
* качеството на работа
* 75 минути за обикновен гел лак, с един цвят (работи бавно)
* по време на работата маникюристката пиеше вино със своя приятелка. Според мен, това е лоша практика и показва неуважение към клиент и самата