Димитар

 
5
Димитар написа ревю за ГТП Люлин
Останах много доволен. Бързо и точно обслужване.
 
Димитар получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Калина Палас****, защото е лоялен клиент.
 
Димитар получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
 
Димитар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Асенова Механа, защото е лоялен клиент.
 
Димитар получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитар получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почивка в град Елена! Нощувка със закуска!
 
Димитар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пица-ресторант Кабана, защото е лоялен клиент.
 
Димитар получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитар получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Димитар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел България***, защото е лоялен клиент.
4
Препоръчваме на всеки, който има възможност да си достави това удоволствие. Много добро посрещане, усмихнат и приветлив персонал и уютна обстановка. Благодарим!
 
Димитар получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Димитар получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитар получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
4
Димитар написа ревю за Комплекс Blue
много добре
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)