Лилия

от Пловдив  
5
Лилия написа ревю за Хотел Новиз***
Отлична сауна и парна баня! Много мил и отзивчив персонал. Препоръчвам!
 
Лилия получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
5
Лилия написа ревю за Китайски ресторант Диамант
Много вкусна храна и добро обслужване!
 
Лилия получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Държавна опера Пловдив
Страхотно!
5
Лилия написа ревю за Торти Амели
Домашна торта "Шоколад" с 12 парчета е много вкусна торта!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
Лилия написа ревю за Hachi 8 Sushi and Ramen
супер суши.
 
Лилия получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
5
Лилия написа ревю за Хлебарници и сладкарници Нипекс
Много приятна и лека торта
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Piacere, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Nicol, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДКЦ II - Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пицария Originalle, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)