Мария
Мария получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фреш Клийн, защото е лоялен клиент.
Мария получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Супермаркети Триумф, защото е лоялен клиент.
1
Мария написа ревю за Ресторант Nicol
Беше ужасно! Месото лъхаше и миришеше на старо! Картофите бяха пържени в стара мазнина! Оставихме по-голяма част от порцията. Съпругът ми повърна, когато се прибрахме! Никога няма да повторим! Тези хора използват промоциите, за да си пласират застоялите продукти!
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Bar & Grill, защото е лоялен клиент.
Мария получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
3
Мария написа ревю за Ресторант Шармант
Всичко беше хубаво, но ако ви остане от храната за вкъщи- внимавайте и искайте да го опаковат пред вас. На нас ни липсваха двете пилешки пържолки, когато се прибрахме.
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Златната Круша, защото е лоялен клиент.
Мария получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Antik, защото е лоялен клиент.
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната Круша, защото е лоялен клиент.
Мария получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Bar & Grill, защото е лоялен клиент.
Мария получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Bar & Grill, защото е лоялен клиент.
пран. Препоръчвам.