Венелин

 
4
Венелин написа ревю за Апартхотел Golden Ina
Прекрасно място и храна. Местата за хранене са много малко и се налага да се изчаква.
 
Венелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Central-place, защото е лоялен клиент.
 
Венелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
 
Венелин получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Цялостно полиране на лек автомобил с Maxolen и щит вакса!
1
Венелин написа ревю за Central-place
За съжаление и тук нещата се повтарят. В началото на ваучерите за суши, се предоставяше прилично направено суши. Нещата се промениха и сушито не е добро. Не бих си взел вече от тях.
 
Венелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Анджи 2010, защото е лоялен клиент.
 
Венелин получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
1
Венелин написа ревю за Кoloriti.com
Не струва, пълен боклук. Пари на вятъра.
 
Венелин получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Венелин получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Нежни бижута за влюбени - колие, обеци или комплект "Вплетени сърца"!
5
Венелин написа ревю за Рибен ресторант Синьото
Както винаги обслужването и храната беше на ниво, обстановката уютна и приятна. Отново ще Ви посетим.
 
Венелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Рибен ресторант Синьото, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)