Милена

от София  
1
Милена написа ревю за Belami Art & Nails
РАЗОЧАРОВАНИЕ!!!!!!
Процедурата траеше 105 минути без да се сваля стар лак и при обявена продължителност около 60 минути !!!
Не зная от кого бях обслужена защото не се представи /дама на средна възраст с вързана на опашка коса/. Много още мога да напиша относно обслужването, но формата не позволя
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от BelAmi Studio - Park Center, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Суши Маркет
Както винаги всичко беше много вкусно и доставено в уговореният срок.
3
Милена написа ревю за Салон за красота Тотал Фешън 2
Маникюристката работи бързо и качественно.Има още какво да се желае от комуникацията с клиента.Обстановката в салона е много,много шумна и дискомфортна защото фризьорките говорят на много висок тон и постоянно се надвикват.
5
Милена написа ревю за Студио Вая
Пак ще посетя салона,ако има ваучери.Обслужването е бързо,качествено и любезно.
 
Милена получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за маникюр, защото е лоялен клиент.
4
Милена написа ревю за Благите
Обслужването по телефона беше на ниво-любезни и отзивчиви,но поръчаният продукт не се взима от сладкарницата/кафето,а от място/цех,разположен на много неудобно и трудно за откриване място.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Благите, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Деа Дент
Перфектно обслужване.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Gloss Нair Design and Nails, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Стоматологичен център SBC Dental, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Милена написа ревю за Козметичен кабинет Анита Петрова
Повече от доволна.Планирам серия от процедури.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметичен кабинет Анита Петрова, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)