Пепа

 
 
Пепа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
 
Пепа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажен кабинет Mayer's, защото е лоялен клиент.
1
Пепа написа ревю за Alexander Оptics
Изключително съм недоволна от продуктите на CMI. За пореден път купувам лещи Speciality 55 и имам проблем с тях. Първия път получих скъсана леща! Сега - отварям и..в опаковката просто няма леща!!! И двата пъти рекламацията не буше приета защото трябвало да се отворят в магазина? Как като лещите тряб
 
Пепа получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Пепа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за маникюр Tres Joli, защото е лоялен клиент.
 
Пепа получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Пепа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
 
Пепа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Модисимо, защото е лоялен клиент.
 
Пепа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Драматичен театър Йордан Йовков, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)