Лиляна

 
5
Лиляна написа ревю за Пицария Аморе
Пицата беше супер и беше готова в часа, в който беше заявена.
2
Съжалявам, аз няма да оставя положителен коментар. Стаята - сауна, нямаш право да седнеш на друго място. Последния ден отказа категорично да отиде. А това за 12 години не ми се е случвало! Беше възмутен от подигравките на 2 от госпожите за грешките на по-малките.Поне се уверете, че никой не слуша.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Excellent School of English, защото е лоялен клиент.
3
Лиляна написа ревю за Автомивка и Детайлинг гараж Vest
Като за 7.50лв. биваше. Разбирам да пропуснат някое ъгълче...но почти всички...Предната седалка до шофьора също не беше добре прахосмукирана...Качество - като за 7.50
Иначе момчето беше любезно.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лиляна получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Лиляна написа ревю за Restaurant Romantic
Сушито беше...добро, но е било и по-хубаво.
За сметка на това кухнята отнове беше отлична.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
3
Лиляна написа ревю за Ресторант Дъбъ
Беше...вкусно, но определено бавно вървят на долу. Ние сме от хората, които по принцип посещават заведението, но усещам, че след всяко посещение желанието ми да отида пак става по-слабо. И...сервитьорките може поне да се опитват да се усмихват! Преди не можеше да си намериш място, а сега... ваучери.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Bar & Grill, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
5
Лиляна написа ревю за Happy Bar & Grill
Както винаги - перфектни!
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Bar & Grill, защото е лоялен клиент.
4
Лиляна написа ревю за Sushi Barcode
Вкусно и много мило обслужване. Следващия път бих хапнала суши на място (ваучера го ползвахме с вземане за вкъщи)
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)