Елена

 
 
Елена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sport Club Pretty Woman, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Парайзо Бийч***, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Хотел Парайзо Бийч
Много добро обслужване и вкусна храна!
5
Елена написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Компетентно обслужване.................................................
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
1
Елена написа ревю за S.T.A.K.I.
По погрешка изпратени няколко снимки повече, бяха принтирани и таксувани без моето съгласие. Смятам, че първо трябва да се коментира с титуляра на ваучера.
Добавям и това, че след като прегледах снимките, разбрах че са 38,а не 50. 38 са пратени на мейла от мен, но ме таксуват за повече от 50!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от S.T.A.K.I., защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Великден или Майски празници в Кушадасъ! 4 нощувки All Inclusive в хотел Adakule 5*!
 
Елена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фирма Пристан, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)