Нина

 
5
Нина написа ревю за Автоцентър Ауто Ис
Професионално обслужване
5
Нина написа ревю за Масажно студио Илиум
Изключителен професионализъм и компетентност! Очарована съм! Със сигурност отново ще се възползвам от услугите!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Илиум, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Преглед консулт ООД
Бързо, коректно, учтиво и адекватно обслужване.
5
Нина написа ревю за Beauty Studio Euphoria
Доволна съм. Всичко се обясняваше и момичето се съобрази с всички мои желания. Желаният от мен резултат е на лице :)
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Studio Euphoria, защото е лоялен клиент.
4
Нина написа ревю за Хотел Елени Палас
5
Нина написа ревю за Автосервиз Бигс
Бързо и качествено обслужване
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Нина написа ревю за Студио The Angels
Много съм доволна
 
Нина получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Ваня, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Нина получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)