Жана

от Хасково  
 
Жана получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Жана написа ревю за Nicolle Beauty Boutique
Много добър резултат. Момичето беше много мило, внимателно и обясняваше всяка стъпка. Мястото на процедурата също е хубаво и уютно.
 
Жана получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Vasilevi Laser&Aesthetic Center, защото е лоялен клиент.
5
Жана написа ревю за Хотел Александър - Златоград
Много приятно място. Стаята ни беше с гледка към Стария град. Спа зоната е добре.
Вече посещаваме всяка година.
Храната е хубава и има избор
 
Жана получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Бади Транс, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fotobg, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
1
Жана написа ревю за 4K Photo Shop
Снимките ми трябваха в определено време. Чела съм условията по офертата. Пише да се изпратят снимки и ще се изпълни в рамките на 24ч
Закупила съм ваучери на 02.11.
Още няма нищо !
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фото Иванов, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фото Иванов, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Грация***, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Жана написа ревю за Хотел Ориос
Храната беше хубава.
Близо е до плажа.
Хигиената в стаите и басейна са на ниво.
Персонала е много любезен и отзивчив. Обръщат внимание на почиващите и следят за евентуални проблеми.
Удължихме си престоя с още две нощувки, но се наложи да ни преместят в друга стая. В нея вратата на банята не се затваряше заради влага, но те реагираха да го вземат под внимание.
Доволни сме от почивката си там.
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Дафи, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Стил, защото е лоялен клиент.
 
Жана получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Вени Бюти, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)