Mihaela

от Варна  
5
Mihaela написа ревю за Студио Джи Арт
Мн съм доволна от маникюра. Богата гама от цветове, рисунки. Внимателно отношение и креативност от страна на маникюристката.
Ще посетя отново.
 
Mihaela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Джи Арт, защото е лоялен клиент.
 
Mihaela получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Mihaela написа ревю за NB Dental
Много съм доволна от почистването на зъбен камък.
 
Mihaela получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Mihaela написа ревю за Д-р Неделчев
Доволна съм от процедурата!
 
Mihaela получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Mihaela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
Mihaela получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Mihaela написа ревю за SpeakingFriends.com
Не ми допада как е структурирано обучението
5
Mihaela написа ревю за SuN - Dental
Доволна съм. Мн мило отношение.
 
Mihaela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SuN - Dental, защото е лоялен клиент.
5
Mihaela написа ревю за The Sense Beauty Salon
Останах мн доволна от процедурата.
 
Mihaela получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Mihaela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от English Language Academy, защото е лоялен клиент.
 
Mihaela получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Mihaela получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Mihaela получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Mihaela написа ревю за Глобул Турс
Хотелът не отговаря изобщо на 5*.
Храната в ресторанта се състоеше от 6 основни, 3 от които са гарнитура, 3 вида плодове, Никакво разнообразие. Прословутата турска баклава даже не се предлагаше в хотела. Освен all inclusive напитки не се предлагаха никакви други.
Така наречения спа център просто липсваше. Един масажист, който зарибяваше клиентите обикаляйки басейна. Всъщност това беше техния подвижен спа център.
Интернет няма никакъв в целия хотел. Това е недопустимо пак повтарям за 5* хотел
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)