Биляна

 
1
Биляна написа ревю за Хотел Детелина
На рецепция всичко беше добре и бяха любезни, но... Стаите бяха ужасно мръсни, бяхме на първия етаж, никакъв обхват, за Интернет на телефона да не говорим. Климатика никога не е чистене и когато се пусне, в стаята замирисва ужасно и се затруднява дишането. В натоварените часове през деня, когато консумацията на вода е завишена спира топлата, през нощта се оправя. Храната става за два дни, след това ти писва, еднообрязието, последните дни ядохме навън. Басейна е малън и изключително мръсен.
5
Биляна написа ревю за Хотел Свети Димитър
Всичко беше страхотно, изключително чисто е навсякъде в хотела, ресторанта и стаите. Гривните, които ги раздават с размер на ролекс, не са удобни, защото изгоря още първия ден на нея и се наложи да изравнява тена впоследствие. Камериерката ни беше запитала от предишния ден, кога ще си ходим и в колко ще освободим апартамента, а в деня на освобождаването дойде два пъти до 11 часа, да провери, кога ще си тръгнем?
 
Биляна получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Биляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
5
Биляна написа ревю за SuN - Dental
Много съм доволна, мило и професионално отношение.
 
Биляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SuN - Dental, защото е лоялен клиент.
 
Биляна получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Биляна получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Биляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметичен център Ен Ес Бюти, защото е лоялен клиент.
 
Биляна получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Биляна получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)