Николай
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Physio-Health София, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA Club Buena Vista, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Studio Excellent massage
Изключително качествен и приятен масаж. Много съм доволен от обслужването!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Studio Excellent massage, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Магазин Discount
Много любезно и отзивчиво обслужване от момичето на щанда! Много съм доволен от услугата!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Formula3, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Language Academy, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Тематичен парк Хепи Ленд, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка 34, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Шегаджия, защото си грабна ваучер за нашата първоаприлска оферта.
Въпреки не особено приветливия си и спретнат изглед, сервизът предлага много добра услуга (профилактика на климатик) на справедлива цена. Бих посетил с удоволствие отново!