Neli

 
 
Neli получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Джоя Парк****, защото е лоялен клиент.
5
Neli написа ревю за Хотелски комплекс Прима S***
Прекрасно обслужване! Топла и сърдечна атмосфера; невероятно усещане за уют и комфорт! Благодарим на целия персонал и пожелаваме да запази този уникален дух и настроение в хотелския комплекс!
 
Neli получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Scotty's Boutique Hotel, защото е лоялен клиент.
 
Neli получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Прима S***, защото е лоялен клиент.
 
Neli получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Neli получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Neli получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Neli получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бар-ресторант Апетит, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)