Милена

 
 
Милена получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Boudoir 107 Beauty Lounge, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
2
Милена написа ревю за Студио за красота Диор
Балеажът стана прекалено близък до нюанса на косата ми, но поне не е изгорена. Доплатих си 12 лв. за подстригване, като накрая собственичката на салона се опита да ме таксува ОЩЕ 10 лв. за "оформяне", при положение, че просто бях изсушена с четка след измиването и подстригването. Няма да повторя.
 
Милена получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Рефлексотерапевт Юрий Петров, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Амазонка 2, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за За косата! Измиване и оформяне, плюс подстригване, боядисване, маска или прическа!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Avenzzi
Прозорците не бяха измити добре, не беше почистена и дограмата. Изпълняващият услугата изрично заяви, че почистване на дограма няма да направи, а се включва в офертата.
Офертата не отговаря като качество на заплатената цена
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Avenzzi, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Central Perk, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Коктейл-бар Davidoff Garden
Много сме доволни от всичко! Порциите са големи и много вкусни!
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Милена написа ревю за Студио за красота Желание
Много съм доволна, Деница е любезна и процедурите бяха удоволствие! Препоръчвам!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Желание, защото е лоялен клиент.
2
Милена написа ревю за Верига ресторанти Сентрал Парк
Кухнята е на доста по-ниско ниво отпреди 2-3 години. Ястията не бяха особено вкусни и пресни. Може би няма да повторим...
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)