Николай
от Плевен
4
Николай написа ревю за Хотелски комплекс Балкан
Както винаги отлични☺️Този път се изложиха само с това че по чаршафите имаше черни дълги къдрави косми а ние не сме с такава коса ,а уж бяха изпрани и току що поставени от камериерките.Пак ще Ви посетим въпреки този фал ....
5
Николай написа ревю за Хотел Армира
За първи път няма една макар и малка забележка която да сме забелязали по време на престоя ни.Просо перфектни.Ако имаше 10* бйх дал за Вас !
3
Николай написа ревю за Хотел Елени Палас
За втори път посещаваме този хотел в рамките на 3г.
Всичко е супер като изключим 2 неща:
1во :
Басейна бе меко казано студен а при резервацията казаха че е над 33градуса.Реално беше под 25.
2ро:
В стаята ни,не бе минаван пода от доста време,беше с доста прах.
Всичко е супер като изключим 2 неща:
1во :
Басейна бе меко казано студен а при резервацията казаха че е над 33градуса.Реално беше под 25.
2ро:
В стаята ни,не бе минаван пода от доста време,беше с доста прах.
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парк хотел Арбанаси****, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Николай получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Роял***, защото е лоялен клиент.
Николай получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за В романтичния Несебър! 3, 5 или 7 нощувки със закуски и вечери, плюс ползване на басейн!
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Гергушки, защото е лоялен клиент.