милена
4
милена написа ревю за Хотел Хийт
Домакините и служителите бяха внимателни, но менюто за новогодишната вечер беше доста зле. Стаите и обстановката за празника бяха сравнителното добри.Спа зоната е доста оскъдна и не беше добре отоплена,но към офертата имаше масаж, което е добре.
милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Physio-Health София, защото е лоялен клиент.
4
милена написа ревю за Хотел Aqua Viva SPA
Хубаво, чисто, вкусно. Леки забележки относно музиката в релакс зоната и покрития диспенсър за вода с кърпа за да не се ползва. За четири звезден хотел не е редно да се заплащат халатите и е желателно да има сешоар във всички стаи. .
милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1 процедура солна терапия за деца или възрастни!
милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Никол, защото е лоялен клиент.
милена получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Upper FUNtasy и Fun Ring Park, защото е лоялен клиент.
милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Микс, защото е лоялен клиент.
милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!