Милена
от Варна
1
Милена написа ревю за Балнеохотел Алегра****
Ужасен хотел, стар и с неуспешен опит за реновиране. Персоналът е недостатъчен и хигиената е на незадоволително ниво. Храната не е разнообразна, менюто е едно и също за всички хранения. Относно басейна, има какво да се желае, явно почистващия уред също е извън строя и не го почиства добре. По-вече от две звезди не бих дала на този хотел, а цените са ужасно надути, неизвестно на какво основание, поне ако беше близо до морето, можеше да е това причината, но с това местоположение и тази база…
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SH Dolce Vita, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Милена получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Therma Eco Village*****, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диоптрични очила с рамка по избор, плюс японски стъкла с антирефлексно покритие или с постоянно оцветени стъкла!
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Медико-дентален център Sana, защото е лоялен клиент.
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Електрическа възглавница или одеяло в размер по избор!
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!