Екатерина

от Пловдив  
 
Екатерина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
1
Екатерина написа ревю за Вени Травел
Здравейте бъдещи пътешественици,
Не зная от кого да се оплача първоначално - от агенцията или от русо-рижавата екскурзоводка от Сандански. Не се търпеше. Изпяваше по няколко пъти едни и същи факти по микрофона в автобуса и нито веднаж не беше истински гид. Другите групи имаха водач, който показваше
 
Екатерина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за За Великден на остров Корфу! 3 нощувки със закуски и транспорт!
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Дани Кар, защото е лоялен клиент.
 
Екатерина получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Екатерина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Heaven Fish Studio, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)