Sirma
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Преглед консулт, защото е лоялен клиент.
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Преглед консулт, защото е лоялен клиент.
1
Sirma написа ревю за Автомивка Скандал
Трябва да имате предварителна уговорка за клиентите с ваучер.
Измиването според мен беше под всякаква критика.
Лошо обслужване и неучтив персонал.
Няма да повторя!!
Измиването според мен беше под всякаква критика.
Лошо обслужване и неучтив персонал.
Няма да повторя!!
5
Sirma написа ревю за Тримаран Чайка
Разходката беше хубава и екипажа беше много внимателен и услужлив.
Препоръчвам
Препоръчвам
2
Sirma написа ревю за Гранд Форс Груп
Помпата не се захваща към малките бутилки(5,11л.)трябва да се придържа когато работи.Тя просто стой върху бутилката трябва допълнително уплатнение както на 20л.Водата тече доста бавно една чаша се пълни за половин минута.
Sirma получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
Sirma получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
Sirma получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
Sirma получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Рerfecthome.bg, защото е лоялен клиент.