Мария

от Стара Загора
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хатуама-Чисто е!, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
3
Мария написа ревю за Corio Capillis Clinic
Масажа беше ок, приемлив, но масажиста беше доста намусен, сериозен, неприветлив, не е зле да е малко по-усмихнат към клиентите си ! В стаята не беше много топло.
 
Мария получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично студио Face & Body, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Стилист Томова, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мария получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
3
Мария написа ревю за комплекс Ханче Яковци
Ханчето е долу-горе прилично, служителите бяха гостоприемни, храната не беше много вкусна и прясна, с изключение на закуските, които пък бяха доста скромни, ханчето трябваше да се освободи до 10:30 ч, което не ми допадна като идея, по тази логика трябва и настаняването да се измести в 12 ч, а не 14
3
Мария написа ревю за АВЕ - масажен и козметичен център
Не останах особено очарована от "техниките" на масажиста, млад, неопитен като цяло. Не бих се възползвала отново от услугите му!! Тръгнах си схваната както и преди масажа.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Аве, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1 или 2 органайзера за бижута или шалове!
2
Мария написа ревю за Студио b*Point
Студиото не беше затоплено, времетраенето на масажа се спази, но като техника и услуга не останах доволна изобщо, неопитен масажист, извършваха се само 2 вида движения през цялото време, такъв масаж и сама мога да си правя.
 
Мария получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Изключително много останах доволна, невероятна жена, професионалист, със сигурност ще отида пак :))
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптика Vladis, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Възраждане, защото е лоялен клиент.
 
Мария получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Хармония, защото е лоялен клиент.
3
Мария написа ревю за Салон за красота Йонита
Като масаж и техника останах доволна от жената, но масажа приключи с 10 мин по-рано и не ми бяха нанесени нито едно от 3-те масла - мента, лавандула или естрагон, както пишеше във ваучера, а все пак си бях заплатила 14,90 лв!! Не беше никак коректно!! Не бих посетила отново салона!!
2
Мария написа ревю за Хотел Айсберг***
Не останахме никак доволни от х-л "Айсберг"! Намръщен, невежлив и негостоприемен персонал!!!! А човекът, отговарящ за СПА зоната беше арoгантен, много груб, невъзпитан! Басейнът и джакузито бяха много мръсни, засечени и навсякъде мухъл! При една проверка на ХЕИ и ще затворят хотела!!
Покажи още...
За 3216 дни публикувахме 158647 оферти, които се разграбиха
7 000 917 пъти, спестявайки 142 734 09750 лв на 592 940 грабомани!