Николай

 
5
Николай написа ревю за Автосервиз Бигс
Бързо, точно и коректно. Препоръчвам.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за MG Auto Team
Всичко точно
5
Николай написа ревю за Автосервиз Бигс
Бързо, точно и коректно. Препоръчвам.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
5
Николай написа ревю за Автосервиз Бигс
Всичко точно, бързо и коректно.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Николай написа ревю за Семеен хотел с бистро Слънце
Персонал, стая, локация и храна...всичко е ок. Стаята чиста, климатик, Тв, минибара. Храната разнообразна и обилна. Персонал усмихнат и отзивчив. И двата плажа са на 7-8 минути пеш. Препоръчвам.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Info Point, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
 
Николай получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Николай получава значка Дядо Коледа, защото изпрати поне три ваучера от Grabo.bg като подарци за свои приятели.
5
Николай написа ревю за Семеен Хотел Джемелли
Всичко е точно. Без забележки.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)