Мариела

от Добрич  
4
Мариела написа ревю за Хотел Калина Палас
Да започнем с липсата на баджове на 80% от персонала.
На рецепция сякаш работят роботи, без усмивки, без приветливост, без опит за влизане в положение на клиента.
Закуската беше на много добро ниво.
Спа център - не отговаря на капацитета на хотела.
Басейн - мътен и хладен.
Стаята - много топла, уютна и чиста.
Локация - отлична.
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Релакс, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Релакс, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мариела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио ExtraVAgance, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио ExtraVAgance, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио ExtraVAgance, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Олимп***, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мариела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мариела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Венера, защото е лоялен клиент.
 
Мариела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Покажи още...