Стефан

от София  
 
Стефан получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
1
Стефан написа ревю за Пан Сервиз Ауто
Не си спазват работното време. Нямат еднакво отношение и правила към клиентите. Твърдят, че не предлагат конкретна услуга, а след това я практикуват, наричайки я с друго име.
 
Стефан получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кулинарна работилница Deli4i, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Стефан получава значка Смарт-фен, защото си грабна ваучер през нашите приложения за Android и iOS.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Kasai Sushi, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кулинарна работилница Deli4i, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Стефан получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Гранд Рояле, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)