Николай

 
Николай получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Николай написа ревю за СПА хотел Елбрус
Отлично СПА
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Елбрус***, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за WebsitebuilderBG
Професионално изработиха сайта ми. Отлична комуникация. Препоръчвам на 100 %. Можете да се уверите сами - https://haygarovauto.com/
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от WebsitebuilderBG, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Николай получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Autogas Center, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Външно и вътрешно почистване на автомобил, преглед на ходова част - без или със почистване на салон!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Макси, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Autogas Center, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Heaven, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Дегустатор, защото остави първото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
1
Николай написа ревю за SPA комплекс Беркут
Не сме доволни от услугата.Не предлагат чехли и хавлии. Принудиха ни да си купим чехли, на стойност по висока от стойността на ваучера. Не издадоха касова бележка за продажбата, вероятно укриват данъци. Служителката беше привидно любезна, а всъщност злобна. Не препоръчваме посещението на СПА центъра
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Макси, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Йога студио Релакс, защото е лоялен клиент.
Покажи още...