Лиляна

 
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клуб на красотата V&G, защото е лоялен клиент.
5
Лиляна написа ревю за Клуб на красотата V&G
Млада, разговорлива, бързо и прецизно работещо момиче! Много ми хареса,бих посетила отново!
5
Лиляна написа ревю за Лазерен център Мелани
Доволна съм. Единствено липсваше кисненето във ваничка на краката. Всичко друго беше супер. Добре оформени, почистени и лакирани нокти. Бих повторила.
 
Лиляна получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Страхотен хотел! Обслужване на ниво! Храна, хигиена и персонал- превъзходни! Спа зоната е прекрасна - топли , големи и чисти басейни. Изключително разнообразие от сауни, парни бани и т.н. За втори път посещаваме хотела и винаги сме очаровани!
 
Лиляна получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Лиляна получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Лиляна получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Лиляна получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
Лиляна написа ревю за Козметично студио Kult-Beauty
Козметичката е много мила и любезна , но процедурата не ми хареса , за почистване се използват тампони за многократна употреба , което не е хигиенично , след процедурата ми се появиха ситни пъпки , не бих повторила .
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Лиляна получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Проф. Д-р Петър Петров, защото е лоялен клиент.
 
Лиляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)