Надя
3
Надя написа ревю за Женско Царство
Закупения ваучер беше за студиото на бул.Ал.Малинов след двукратно отлагане от страна на Студио Женско царство разбрах , че трябва да посетя студиото в центъра. Бях посрешната много добре от служител на касата, но маникюристката беше нещо ядосана или не знам точно какво . Накратко казано не получих
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Артист студио, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Дядо Коледа, защото изпрати поне три ваучера от Grabo.bg като подарци за свои приятели.
Надя получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Надя получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
Надя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Изследване за диабет - обременяване с глюкоза!
1
Надя написа ревю за Студио за красота Five
Трудно осъществих контакт, лака изтрая точно 2 дни . Не съм доволна
Надя получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
5
Надя написа ревю за Студио - здраве и красота Оренда
Много съм доволна , ще отида пак с удоволствие !!!
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Оренда, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Аура център Лотос, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Надя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Еднодневна екскурзия до Правешки манастир, парк Панега, Луковит и пещера Проходна!
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Божествена светлина, защото е лоялен клиент.
1
Надя написа ревю за Студио Art Nails & Hair
Бих искала критиката ми да бъде градивна за младото момиче което ме обслужи ! Не се усетих в нито един момент клиент дал парите си за да получи услуга, между тел . разговор, идването на нейна приятелка на която се извини , че има работа и ей сега ще и обърне внимание и направи маникюр.Дано се поучи!