Бисер

 
3
Бисер написа ревю за Brothers Service
Извършения преглед е в затворено помещение до което клиента няма достъп. На въпросите за тех състояние на автомобила се отговаря вяло. За мен са пари на вятъра.
5
Бисер написа ревю за Автосервиз SOS
Коректно обслужване
 
Бисер получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
 
Бисер получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Бисер написа ревю за Odessos Dynamic service
Давам най високата оценка, защото момчетата си свършиха работата професионално, бързо и с внимание към детайла!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)