Mariya
5
Mariya написа ревю за Автомивка Grillo
Поради лошото време нямаше много коли и услугата беше извършена за нормално време.
Качеството на почистване е много добро и пицата вкусна.
Единственият проблем на тази мивка обикновено е дългото чакане.....
Качеството на почистване е много добро и пицата вкусна.
Единственият проблем на тази мивка обикновено е дългото чакане.....
Mariya получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
Mariya получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Mariya написа ревю за Салон Jadore
Възпитана служителка.
Добра работа
В публикувания ваучер е обявено работно време събота и неделя .
Оказа се ,че не е така. Въпреки това ми назначиха час в събота.
Следва да се корегира. Клиентите се заблуждават по този начен.
Добра работа
В публикувания ваучер е обявено работно време събота и неделя .
Оказа се ,че не е така. Въпреки това ми назначиха час в събота.
Следва да се корегира. Клиентите се заблуждават по този начен.
2
Mariya написа ревю за Автомивка Grillo
Небрежно почистване за разлика от друг път.
Считам, че редът на обслужване не зависи от марката на автомобила!!!
Кухнята е перфектна!
Считам, че редът на обслужване не зависи от марката на автомобила!!!
Кухнята е перфектна!
Mariya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
Mariya получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Mariya получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Mariya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
Mariya се регистрира в Grabo.bg.
Внимателна работа
Уважително отношение на служителката