Елена

от Пловдив  
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ГТП Бига, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Spider Park, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лаптоп Сервиз, защото е лоялен клиент.
3
Елена написа ревю за Автомивка Spider Park
Като цяло е добре. Взимала съм ваучери за тази услуга от Spider park и преди, но има някои забележки. Багажникът при последното измиване не е почистен и мястото под багажната врата беше прашно както и преди.
И самите по стелки под педалите остават леко прашни.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Spider Park, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ЛМ Къмпани, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клийн Комфорт, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Професионално почистване Heaven
Почистването на прозорци беше бързо и много качествено! Благодаря!
 
Елена получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
2
Елена написа ревю за Лазерен център Мелани
Конкретно процедурата с педикюра не отговаряше на описанието, нямаше накисване с ваничка, поставане на основа и топ лак. Жената беше учтива, мила и приятна!
 
Елена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Класически педикюр с лак или гел лак, или терапевтичен SPA педикюр с лак!
 
Елена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Маникюр с лак или гел лак!
 
Елена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Пране на матрак, килим, мокет или мека мебел!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фитнес център Симфония, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)