Калин

от София  
1
Калин написа ревю за Лазур Дент
Никога не бих посетил отново! А и така не видях бонуса - " Всеки клиент с ваучер получава антиплакова паста за зъби."
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лазур Дент, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Калин получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
 
Калин получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Хоремаг, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Max Progress Computers, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Профилактика или подмяна на компонент на PC, или преинсталация на ОС и почистване от вируси!
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Чар, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Black Bison, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Калин получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Калин получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Калин получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бистро Happy day, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Aвтокъща с автомивка ВЕП, защото е лоялен клиент.
 
Калин получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
1
Калин написа ревю за Автоцентър ЕЛИТ
друг път не бих използвал услугите им. След монтажа на двете гуми и смяна на вентили, едната започна да спада за няколко дена. На рекламацията ми беше отговорено,че съм я спукал след това. По-добре читав сервиз и добро качество на услугата, отколкото излишни нерви и разходи!
 
Калин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Елит, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)