Асен

 
 
Асен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Асен получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
1
Асен написа ревю за Lighthouse Golf & Spa Resort
Пълна катастрофа! Персоналът се отнася ужасно към гостите с ваучери от Грабо, като с по-нисша каста. Никакви напитки, дори вода, не влизат в офертата и това при цена на литър минерална 9лв в ресторанта. Сервитьорите не говорят български и са напълно безразлични към нуждите на гостите. Няма никакви развлечения за децата или за възрастните след вечеря. Храната е отвратителна и се предлагат остатъци от преден ден. Никога не бих препоръчал това място на никого. Не водете семейство си тук.
5
Асен написа ревю за Салон Mademoiselle Izabel
Възможно най-добрия вариант за подарък на любим човек. Перфектно отношение и качествена услуга.
 
Асен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mini Best, защото е лоялен клиент.
 
Асен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Therma Eco Village*****, защото е лоялен клиент.
1
Асен написа ревю за Автомивка Sponge
VIP!? Твърдо не! Автомивката няма нищо общо с качеството от преди няколко месеца. Въпреки ВИП опцията за която заплатиха, стъклата не бяха почистени, пода на 30%, опитаха да сложат кората от багажника ми в друга кола и за капак се наложи да взема прахосмукачката за да обера пясъка от задните седалки
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)