Мариан

 
4
Мариан написа ревю за Бутиков хотел History
Хотела го посещаваме всяка година много ни харесва , за съжаление тази година поддръжката не си е свършила съвестно работата, джакузито е закърпено тук там я със салфетки я видия хваната (стая Венеция) , отвън има доста забележки по декора , люлките не са закрепени (детето ми падна- за щастие всичко е наред). Има и други неща но за сметка на това ресторанта се поддържа много високо ниво на храната , обслужването не е от най добрите , но е ок.
 
Мариан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Terme di Hissar, защото е лоялен клиент.
 
Мариан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апартхотел Hello Hissar, защото е лоялен клиент.
1
Мариан написа ревю за Хотелски комплекс Ливадите
Нищо общо с написаното... вътрешния басейн не работи , джакузито е леш - мръсно и неработещо,, стаите са горе долу добре но просто нещата са откакто е построен комплекса и са занимарени ресторанта-готвачите не използват никакви подправки. Да не говорим че ми сервираха едни сърца дето сигурно бяха там откакто е ресторант. Смърдяха даже не ги опитах... Наложи се да доплащане за друга стая за която чакахме около 3 часа - при нито една заета стая. Тока спираше и тази местност няма обхват. Не ходете
 
Мариан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Еко хотел Здравец***, защото е лоялен клиент.
 
Мариан получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)