Лилия

 
2
Лилия написа ревю за Комплекс "Язовир Палици"
Чисти,но малки стаи.Храната беше вкусна. Останахме разочаровани,че не ни продадоха риба от рибарника.Обявената реклама,че всеки клиент може да си купи жива риба се оказа заблуждаваща,независимо от обяснението,че рибата е малка. В България трябва да се научим,че когато рекламираш нещо,трябва да можеш винаги да го осигуриш на клиента .Беше шумно от косачки, коли и клиентите на ресторанта.Има върху какво да работят за по-добро обслужване.
3
Лилия написа ревю за Хотелски комплекс Тихия кът
Хотелът беше чист и с приятна обстановка. Обслужването,обаче не беше каквото трябва..Първата вечер сервитьорът работеше все едно някой го е вързал насила..,въпреки оставеният му бакшиш от 10 лв. Втората вечер сервитьорката не върна ресто от една от поръчките с аргумен,че по-късно ще го направи.На следващата сутрин се направи на разсеяна и ние като културни,но "глупави" клиенти ни беше неудобно да си поискаме останалите пак около 10 лв. Нека се обърне внимание на персонала,че бакшишите са за доб
 
Лилия получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Лилия написа ревю за SPA Комплекс Panorama
Хотел с прекрасна гледка.Останахме приятно изненадани от чистотата на стаите.
Имаме малка забележка,че в ресторанта имаше малко обслужващ персонал и се чакаше при поръчка. Препоръчваме този хотел, отново бихме го посетили.