Nikolay

 
5
Nikolay написа ревю за Автосервиз Mano Cars
За пореден път съм много доволен от обслужването и добре свършената работа: След диагностика на мерцедеса ми с не каква да е ,а със СтарДиагноза от висок клас,и отстрани грешките ,собственика ми каза да покарам няколко дни и отново да отида да погледне за грешки напълно безплатно!Много Благодаря
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
4
Nikolay написа ревю за SPА хотел Парадайс
Много съм доволен от кухнята на ресторанта ,стаята беше чиста,заплаща се допълнително за халат и чехли,телевизията е ефирна 6 канала(няма кабелна),интернета е добре.Относно спа центъра сауната и парната кабина са ок, но басейна беше ужас- водата беше топла ,но зеленееше ,а целия таван беше почернял като мухъл,най-вероятно от влагата .Като цяло персонала е учтив.Престоят на база ол инклузив завършва с обяд който започва от 13:00 часа,но стаите се освобождават до 12:00 !
 
Nikolay получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
5
Nikolay написа ревю за Автосервиз Mano Cars
Много съм доволен от сервиза,ще го ползвам и за на пред. Въпреки че бях подранил веднага ми обърнаха внимание, диагностиката беше пълна и с най подробни обяснения от страна на момчето,също така и за ходовата част. Препоръчвам !!!
 
Nikolay получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)