Виолина
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ретро фото Old Plovdiv, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турска пекарна Селена, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
1
Виолина написа ревю за Пекарна Нещо вкусно
Е, може ли такова небрежно отношение? За едната бисквитка свършил белия фондан и неукрасена наполовина?
Неуважение към клиента.
Бисквитите, които получих грозни, безвкусни, неугледни. Нямат нищо общо със снимката.
Няма да си давам парите повече за боклуците на тази пекарна.
Категорично не препор
Неуважение към клиента.
Бисквитите, които получих грозни, безвкусни, неугледни. Нямат нищо общо със снимката.
Няма да си давам парите повече за боклуците на тази пекарна.
Категорично не препор
1
Виолина написа ревю за Пекарна Нещо вкусно
Не. Недеопечено. Клисаво. Направо изхвърлих. Не става за ядене.
Никога повече няма да взема от тази пекарна!
Категорично не препоръчвам.
Никога повече няма да взема от тази пекарна!
Категорично не препоръчвам.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Нещо вкусно, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Нещо вкусно, защото е лоялен клиент.
Виолина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Нещо вкусно, защото е лоялен клиент.
1
Виолина написа ревю за Салон за красота Крестайл
Внимателна, любезна девойка!
Миглите изпопадаха половината на петия ден!
Категорично не препоръчвам!
Миглите изпопадаха половината на петия ден!
Категорично не препоръчвам!
1
Виолина написа ревю за Pizza Don Vito
Сервитьорката не познава менюто.
Жилав блат. Безвкусни пици!
Лоша хигиена!
Жилав блат. Безвкусни пици!
Лоша хигиена!
1
Виолина написа ревю за Семеен хотел Извора**
Мръсна стая и баня. Двукрилния гардероб пълен с пет възглавници и много одеала. Душа монтиран на мивката.
Ужасно отношение от камериерката и обственичката. Не се почистват стайте. Спряха водата. Собственичката излъга, че е ремонт от ВИК Трявна. Не е имало ремонт този ден.
Няма огледало в стаята, по коридорите, във флоаето
Пилешко месо с много подправки, които не можаха да убият мириса на развалено. Шкембето в чорбата от готово свареното и замразено.
Няма паркинг, въпреки че обещават да и
Ужасно отношение от камериерката и обственичката. Не се почистват стайте. Спряха водата. Собственичката излъга, че е ремонт от ВИК Трявна. Не е имало ремонт този ден.
Няма огледало в стаята, по коридорите, във флоаето
Пилешко месо с много подправки, които не можаха да убият мириса на развалено. Шкембето в чорбата от готово свареното и замразено.
Няма паркинг, въпреки че обещават да и
1
Виолина написа ревю за Механа Хаджи Минчо
Кошмар! Най-отвратителното място за хранене. Мръсотия. Собственика пуши в залата. Готвачката цивилна и мръсна изнася храната. Ужасно жилав недопечен стек. Сурови пържени картофи. Очевидно замразен, неовкусен, почти суров свински врат, прегорял отвън. Дори не може да се реже, а как да се яде. Кошмар!
2
Виолина написа ревю за Механа Старопрестолна
Много силна чалга музика. Сравнително вкусна храна. Мазен, клеасъл прибор за олио, оцет и сол. Доста има да се желае по отношение на хигиената.
Не препоръчвам.
Не препоръчвам.
Лошо отношение на персонала.