Милена

от Пловдив  
5
Милена написа ревю за Ресторант Japonica
Много доволни останахме.
4
Милена написа ревю за ТА Юбим
Хубаво беше.Чудесно
 
Милена получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Юбим, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптика Данте, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диоптрични очила с рамка и френски стъкла Essilor Smile по избор!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Raffy Bar & Gelato Пловдив, защото е лоялен клиент.
4
Милена написа ревю за L Garden
 
Милена получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Милена написа ревю за Ресторант Терасата
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната Круша, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната Круша, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист Генадий Генчев, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Хотел Роял***
Страхотно
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Роял, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната круша, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист-терапевт Генадий Генчев, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3552 дни публикувахме 182 921 оферти, които се разграбиха
7 664 273 пъти, спестявайки 151 971 073 лв на 638 004 грабомани!