Димитър

 
1
Димитър написа ревю за Хотел Китен Бийч
Крайно недоволен. Първо - не беше почистена стаята и банята при настаняване. Второ - капака на казанчето в банята изкъртен и няма кой да го оправи. Трето - буксата за телевизията беше изтръгната и през целия престой никой не я оправи при положение, че два пъти се казваше. Четвърто - в обявата пише, че има хладиник в стаята, но няма. Пето - плащаш за конкретно паркомясто за целия престой, отиваш някъде, връщаш се и вече нямаш място. Иначе храната беше вкусна и персоналът в ресторанта много учтив.
 
Димитър получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Вила Буров - Ресторант Deluxe, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитър получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)