Лидия

 
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
5
Лидия написа ревю за Хотел Рила
Хотела беше много чист и топъл. Персона учтив, закуската е превъзходна. СПА центъра е малък, но добре поддържан.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бачи Долчи, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Жарковата къща, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Жарковата къща, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)