Blagoy

 
 
Blagoy получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Auto Repair Service, защото е лоялен клиент.
5
Blagoy написа ревю за Хотел Бохеми**
Хотела предлага много повече за двете си зведи. Чисто е! Персонала е усмихнат и вежлив. Стаите са с прилична големина и нови мебели. Има детски кът. Като единствен недостатък може да се отчете липсата на асансьор но от персонала бяха така любезни да ни разрешат да си оставим бебешката количка до рецепция та ако не сте много претенциозни става и за хора с деца.
Като цяло съм доволен от престоя в хотела за това давам 5 от 5.
3
Blagoy написа ревю за Хотел Плиска***
Чист и спретнат хотел с изключение на вратите, които не са подменяни от както е строен хотела. Храната е доста зле. Никакво разнообразие за десерт всеки ден имаше диня, пъпеш и дребни сладки. Препоръчвам само нощувка без хранене. Персонала - усмихнати и вежливи.
 
Blagoy получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Св. Кирил и Методий, защото е лоялен клиент.
 
Blagoy получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Blagoy получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
Blagoy грабна 2 парчета от виртуалната торта по случай рождения ден на Grabo.bg.
Kolkoto izgodni oferti tolkova poveche uspehi za vas :)
 
Blagoy получава значка Grabo.bg на 1 година!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 1 годинка на 06.09.2011г.
 
Blagoy получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Blagoy получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)