Анна

 
5
Анна написа ревю за Фамилна къща и механа Ореха
Всичко беше отлично.
5
Анна написа ревю за Ресторант Симона, София
Оценката е за всички оферти от менюто - вкусно и прекрасно
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Симона, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Симона, защото е лоялен клиент.
5
Анна написа ревю за Ресторант Фелино
Всичко беше прекрасно
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турски ресторант Galata Garden, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Делфина, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bar & Dinner Casa Esperanza, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокозметичен център Мивка, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от UGO restaurants, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант ДАР, защото е лоялен клиент.
4
Анна написа ревю за Fresh Bar Kitchen
Доволни сме от качеството на предлаганото меню, но може и по-добро.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
1
Анна написа ревю за Пицария Кали
Обслужиха ни бързо и любезно. Пиците бяха големи, но доста сухи и с малко плънка отгоре - може би защото бяхме с ваучери на половин цена.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Маргел, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Механа Симона, защото е лоялен клиент.
 
Анна получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Апетитно ястие по избор и минерална вода!
 
Анна получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Анна получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Анна написа ревю за Пица & дюнер Presto
Не съм доволна нито от храната, нито от обслужването на младия персонал, имат отрицателно отношение към клиентите, а 20 бр. фалафели ги изхвърлихме на боклука, защото това въобще не бяха фалафели, бяха направени от всичко друго, но не от нахут.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)