Galina

 
3
Galina написа ревю за Хотелски комплекс Люляци
Базата е реновирана, но има неточности-на молба да ми се смени часа за процедура, масажистът поиска сок от барчето или бонбон...Това е негово задължение и е грозно да иска.
3 пъти питах за уред за кръвно-веднъж дамата на физиотерапиятя отвърна , че е заета, потърсих на рецепция -лекар нямаше, по-късно ми се отговори , че била болна и си тръгнала, щото и е зле.
При започване на процедурите по пакет също чакахме да дойде лекар със закъснение..
Изхранването - 1 вид без вода дори.Не бих избрала
 
Galina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Борика****, защото е лоялен клиент.
 
Galina получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
Galina написа ревю за Хотел Орфей*****
Kато цяло хотелът има вид. В детайли обаче...асансьорът 1-4 етаж в крилото не работеше точно по празниците. Помолих за нисък етаж , че съм с дете в заявката, бяхме настанени на 6 етаж в крилото в дъното...Масите на закуска не се почистваха навреме, вилици , лъжици незаредени, оливиерници - също. От 6 етаж до басейна с дете ...разбирате ли , че щях до аквапарка да отида по-бързо. За 5* абсурд да се говори. Водата в джакузито почти студена, в големия басейн-хладка. Повече -няма да дойдем.
 
Galina получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)